.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت جاسبی با درخواست های زهرا، سمانه و رضا +سند

به گزارش شمال نیوزبه نقل از مشرق، شیوه مدیریتی جاسبی در دوران ریاست دانشگاه آزاد، شیوه ای منحصر بفرد و البته قائم به فرد بود و تمام دستورات در مواردی چون نقل و انتقال دانشجویان باید به او ختم می شد.

اگرچه نزدیکان جاسبی می توانستند با نامه هایی از قبیل موارد زیر، از تخفیف شهریه تابستانی (!) مهمان شدن در تهران و ... بهره مند شوند اما چه بسیار خانواده هایی که به علت مخالفت با تحصیل فرزندشان در شهری دیگر یا پرداخت هزینه های گزاف تحصیل، با مشکلات مختلف مواجه شدند و هیچ مسئولی نبود تا به درخواست آنها رسیدگی کند.

اسناد زیر نحوه استفاده رضا، سمانه و زهرا جعفرعلی جاسبی از رانت های خاص موجود در این دانشگاه را نشان می تدهد که دیگران را مجال بهره بردن از آن نبود.
  
 

 




 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1391
برای همین میل نداشت از ریاست دانشگاه آزاد کناره گیری کند بیشتر برایش منافع نزدیکانش برایش مهم بود نه مردمی که کسی را جز خدا نداشتند. دقیقا عین یکی از همین نامه را یک بنده خدایی برای ایشان فرستاد ولی ایشان اهمیتی به نامه ندادند چون فامیل نبود بیگانه بود.
h 27 ارديبهشت 1391
پس سندش کو؟
اصلاً باز نمیشه
یک بسیجی 27 ارديبهشت 1391
همه تان دارید واگر مسئولی از رانت استفاده نمیکند بگوید ونوبل بگیرد روحیه بسیجی را خراب کردند جوری که نمیتوان طاقت آورد آدم سرش سوت میکشد از اینهمه بیکفایتی برخی وسود جویی اطرافیان برخی
بازار ریا وسود جویی داغ داغ است وآخرت فراموش شده
وااسفا براین همه فساد
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
خاک بر سرتون که دنبال چه چیزهایی هستین.
آهوی ضامن دار 10 خرداد 1391
*هوالله السلام/ با احترام، من اصلا کاری به آقای جاسبی ندارم! اما اینو، می تونم بگم که 11 سال هست که به خاطر عملیاتی کردن اصل هشتم قانون اساسی، همون « امر به معروف و نهی از منکر»(معروف و مغففول مانده!) که آیه ی 71 سوره ی توبه هم هست!... بدون اطلاع من! و بدون لحاظ نمودن حقوق واقعی من، وبرای مهار جریان ارزشی فریضه« امر به معروف و نهی از منکر»!، منو خرید خدمت کردند! که به هر مقام قضایی و مدیر و مسئول قانونی و غیر قانونی مراجعه کردم، هیج کس نگفت خرت به جند!!؟/ برای سلامتی راحت طلبان! وآقا زاده ها! و یقه سفید ها! صلوات! آهوی ضامن دار، سپاس*

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.